.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نکته اي در باب خبر ملاقات خاتمي با مقام معظم رهبري

براساس تکنيک موسوم به منبع ثانويه، ابتدا خبري در يک رسانه معمولي و حتي نه چندان معتبر و شناخته شده منتشر مي شود و سپس وقتي رسانه اي معتبر و شناخته شده آن خبر را از منبع اول نقل کرد، در نقل هاي بعدي منبع خبر نه منبع اول ، که منبع ثانويه معرفي مي شود تا به اين ترتيب به خبر اعتبار داده شود و به مخاطب چنين القا گردد که خبر را منبع معتبر و شناخته شده اي داده و نتيجه گرفته شود که خبر صحيح و دقيق است.
ملاقات اخير آقاي خاتمي با مقام معظم رهبري در ادامه ديدارهاي معمول شخصيت ها با حضرت آيت الله خامنه اي صورت گرفت، اما برخي روزنامه هاي موسوم به اصلاح طلب بر خلاف سنت رسانه اي، به انتشار خبر آن از منابع غير موثق و آن هم در حد "شنيده شده "‌و يا "‌گفته مي شود"‌ پرداختند.
با طرح و انعکاس موضوع در روزنامه ها، صداي جمهوري اسلامي ايران در انتهاي يکي از بخش هاي خبري روز 28 ديماه امسال و در مروري بر مطالب روزنامه ها، اين خبر را به عنوان يک شنيده و مطلبي از لابلاي روزنامه ها ارايه کرد که بلافاصله از سوي برخي سايت ها و رسانه هاي خبري با شيوه اشاره شده ، مورد بهره برداري خاص قرار گرفت و خبر دادند که صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران چنين خبري داده است که منبعي رسمي و شناخته شده و معتبر است.
براساس يک سنت رسانه اي، ‌اخبار مربوط به ديدارها و ملاقات هاي غيرعمومي رهبر معظم انقلاب و روساي سه قوه و رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام نوعا توسط دفاتر آنها در اختيار رسانه ها قرار مي گيرد.
منبع اوليه خبر ملاقات آقاي خاتمي با رهبر معظم انقلاب، در روزنامه ها و سايت هاي خبري بهره بردار آن، ابتدا سايت هاي خبري حامي آقاي خاتمي و با تکرارآن توسط راديو "صداي جمهوري اسلامي ايران "‌ معرفي گرديده است.
آنچه در گذشته و حال سنت رهبري معظم انقلاب اسلامي با توجه به شان و جايگاه رفيع ايشان بوده، اين مي باشد که معظم له هيچ يک از افراد علاقه مند و يا حتي حاضر در انتخابات را تاييد و يا رد نکرده و همواره بر تعيين کننده بودن راي مردم تاکيد داشته اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.977 seconds.